WhatsApp chat Skip to content

Training

Înțelegem nevoia ta și contruim soluții individualizate

1. Echipe performante

De la angajați talentați, la echipe sinergice

Descoperă talentele naturale ale angajaților tăi! Atunci când te focalizezi mai mult pe puncte forte decât pe slăbiciuni, angajații tăi sunt mai eficienți, mai performanți și dezvoltă parteneriate sinergice. În felul acesta ai angajați implicați, atmosferă pozitivă, un nivel de energie ridicată și performanțe peste așteptări.

Cui se adresează

Ce obții dacă participi

Află mai multe

2. Competențe manageriale

Dezvoltă manageri performanți și dezvoltă echipe sinergice

Nu ne naștem manageri, dar ne putem antrena pentru asta. Cunoaștem și ne asumăm rolurile pe care doar un manager le poate exercita, iar mai apoi ajungem să ne valorificăm punctele forte și să administrăm slăbiciunile membrilor echipei. Trainingul de Abilități
Manageriale este mediul practic și dinamic în care managerii tăi vor învăța care este rolul lor
și cum pot duce o echipă la performanță.

Cui se adresează

Ce obții dacă participi

Află mai multe

3. Identitate Organizațională

Când ai claritate în Viziune, Valori și Obiective, angajații tăi sunt de 2 ori mai performanți.

Când vei reuși să transformi misiunea și valorile companiei în indicatori măsurabili urmăriți de toți angajații, atunci echipa ta va fi mai focusată și eficientă ca niciodată.

Cui se adresează

Ce obții dacă participi

Află mai multe

4. Inteligență Emoțională

Crește șansele de succes ale echipei tale cu 85%!

Inteligența emoțională determină 85% din succesul unei echipe. De EQ depinde dezvoltarea noastră profesională și cea personală. Orice alte competențe tehnice am avea, incapacitatea de a crea relații corecte va diminua performanțele personale și cele de echipă. Ai însă șansa să înveți să comunici eficient, ajutând echipa să ajungă la rezultate performante.

Cui se adresează

Ce obții dacă participi

Află mai multe

5. Comunicarea Eficientă

Comunicarea eficientă crează engagement și stimulează decizii

Succesul unei companii are la bază o cultură organizațională sănătoasă. Relațiile sunt baza unei culturi organizaționale sănătoase. Relațiile au la bază o comunicare eficientă unde cei implicați reușesc să co-creeze: să fie empatici unii cu ceilalți, să inoveze împreună, să gândească strategic și să dea ce au mai bun de dat în relația respectivă. Totul se întâmplă în contextul comunicării! 9, din 10 conversații sfârșesc prin a rata ținta pentru care au fost inițiate. Dacă avem succes aici, vom lucra sinergic împreună și compania va avea rezultate și va face performanță, dacă nu, rezultatele vor fi mult sub potențialul nostru. Încrederea e ingredientul cheie în comunicare, fără încredere nu vei putea clădi nimic în compania ta și cu clienții și partenerii tăi. Aici vei învăța cum să construiești un mediu de încredere și cum să identifici virușii încrederii.

Cui se adresează

Ce obții dacă participi

Află mai multe

6. Dezvoltă liderii prin coaching

12829362_1010252489095487_8617318568088702638_o

vei reuși să activezi motivația internă a angajaților tăi și vei ridica nivelul de performanță al echipei, pentru a-ți atinge obiectivele la care ai visat dintotdeauna.

Coachingul este instrumentul cel mai eficient care creează motivație și transformă obiectivul într-un
plan de acțiune.

Cui se adresează

Ce obții dacă participi

Află mai multe

Vreau Training